Jobinside

Kommentarer till omdöme av Niklassons Sales and Consulting

Gå tillbaka till Niklassons Sales and Consulting
1.4/10
  
Niklassons Sales and Consulting 
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Akta er!!!! Värsta företaget på jorden. Om du vill jobba 2 månader gratis gå dit.
Om du vill jobba 2 månader och få sin lön av ev. slump - högst 4-5000kr efter skatt-gå dit. Löner suger rejält, omöjliga mål.
Ingen semesterersättning. De vill inte ens att det står på ditt anställningsavtal. Nä, håll er borta.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.