Niklassons Sales and Consulting - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor
Så här har Niklassons Sales and Consulting bedömts som arbetsgivare:
0.5/10
4 Omdömen
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Alla omdömen
4
Omdömen
0.1/10
Niklassons Sales and Consulting
i
Malmö
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Jag har aldrig jobbat på ett så dåligt ställe som K3Sales och skulle verkligen inte rekommendera någon annan att ta ett jobb på det stället eftersom det enligt mig är ett ytterst oseriöst företag som struntar rejält i såväl sina anställda som sina kunder.
Inkompetenta och juniora ledare.
Duktiga medarbetare får inte den belöning eller uppskattning de förtjänar.
Onormalt hög personalomsättning i relation till företagets storlek.
Otrevlig stämning på jobbet. Oftast pga löner: man vet inte hur mycket man får eller när det ska hända.
Det är bara ett annat namn på ett gammalt företag, samma bransch, samma anställda, samma inblandade. Jag hänvisar till: https://www.flashback.org/t2573422p2
Inkompetenta och juniora ledare.
Duktiga medarbetare får inte den belöning eller uppskattning de förtjänar.
Onormalt hög personalomsättning i relation till företagets storlek.
Otrevlig stämning på jobbet. Oftast pga löner: man vet inte hur mycket man får eller när det ska hända.
Det är bara ett annat namn på ett gammalt företag, samma bransch, samma anställda, samma inblandade. Jag hänvisar till: https://www.flashback.org/t2573422p2
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
0.1/10
Niklassons Sales and Consulting
i
Malmö
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Rutinmässigt utnyttjande av naiva personer!
Organisationen saknar helt struktur och har en filosofi att försvinner en, så finns tusen andra. Vilket betyder: kör slut på personalen, utbetala ingen lön och anställ ny. Har du svårt att komma igång? Då får du sparken direkt.
De saknar kollektivavtal och systematiskt struntar i att betala ut sjuklöner och semesterersättning. Tur om du får sin lön.
Dessutom är det många skumma grejer runt företaget: https://www.flashback.org/t2573422
Organisationen saknar helt struktur och har en filosofi att försvinner en, så finns tusen andra. Vilket betyder: kör slut på personalen, utbetala ingen lön och anställ ny. Har du svårt att komma igång? Då får du sparken direkt.
De saknar kollektivavtal och systematiskt struntar i att betala ut sjuklöner och semesterersättning. Tur om du får sin lön.
Dessutom är det många skumma grejer runt företaget: https://www.flashback.org/t2573422
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
1.4/10
Niklassons Sales and Consulting
i
Malmö
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Akta er!!!! Värsta företaget på jorden. Om du vill jobba 2 månader gratis gå dit.
Om du vill jobba 2 månader och få sin lön av ev. slump - högst 4-5000kr efter skatt-gå dit. Löner suger rejält, omöjliga mål.
Ingen semesterersättning. De vill inte ens att det står på ditt anställningsavtal. Nä, håll er borta.
Om du vill jobba 2 månader och få sin lön av ev. slump - högst 4-5000kr efter skatt-gå dit. Löner suger rejält, omöjliga mål.
Ingen semesterersättning. De vill inte ens att det står på ditt anställningsavtal. Nä, håll er borta.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
0.1/10
Omdöme generellt
Oerhört dålig stämning på företaget, det var riktigt illa ställt med både ledningen och dom anställda som jobbade där - som hade jobbat upp sig en bit.
Men det som var värst var en massa konstigheter med lönen - den stämde aldrig och ville man ha rätt lön så fick man inte det heller.
Varning för detta stället - om du nu inte vill jobba för cirka 20 kr i timman eller ibland inget alls. Det är inte värt att ödsla sin tid på människor som vill utnyttja andra människor på detta sättet med sin goda vilja att jobba.
Sedan var det ganska otydligt vem som drev stället - det kom chefer lite hit och dit som sa en massa som sedan försvann. Likadant med säljare - dom flesta var där bara några dagar - sen förstod man vad detta är - jag försökte ändå några veckor... Vilket jag verkligen ångrar nu i efterhand.
Så undvik detta stället och hitta något bättre som ger Lön.
Men det som var värst var en massa konstigheter med lönen - den stämde aldrig och ville man ha rätt lön så fick man inte det heller.
Varning för detta stället - om du nu inte vill jobba för cirka 20 kr i timman eller ibland inget alls. Det är inte värt att ödsla sin tid på människor som vill utnyttja andra människor på detta sättet med sin goda vilja att jobba.
Sedan var det ganska otydligt vem som drev stället - det kom chefer lite hit och dit som sa en massa som sedan försvann. Likadant med säljare - dom flesta var där bara några dagar - sen förstod man vad detta är - jag försökte ändå några veckor... Vilket jag verkligen ångrar nu i efterhand.
Så undvik detta stället och hitta något bättre som ger Lön.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?