Kommentarer till omdöme av Miljögårdens Möbler AB
0.7/10
Omdöme generellt
Sök dig inte hit om du inte vill må dåligt och ha ångest dagligen. Den nya ledningen gör det extremt svårt att sköta sitt jobb effektivt och man arbetar konstant i motvind- inte typen som är utvecklade utan typen som bryter ner dig sakta men säkert. Med total brist på kunskap om företagande eller hur man beter sig som ledare har företaget tappat sina medarbetares förtroende helt. Allmäna regler och lagar som ska skydda anställda har de ”dålig koll på” och flera gånger har någon således hittat på egna sådana. Personal får ofta utstå nedsättande kritik och syrliga kommentarer, samt höra hur enkla de är att byta ut och att ”läkare och arkitekter står på rad för att få jobba här”(ingen annan vet vilka dessa påstådda läkare och arkitekter är eller var de står och köar). Jag hade inte rekommenderat det till min värsta fiende.
Fördelar
Det finns inga tyvärr
Nackdelar
0 tillit till sina anställda, extremt dålig kommunikationsförmåga, dålig lön,
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.