Jobinside

Kommentarer till omdöme av Framtiden

Gå tillbaka till Framtiden
8.3/10
  
Framtiden 
   Säljare
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Jag har jobbat på Framtiden i ett par år och är väldigt nöjd med allt måste jag säga. Jag har träffat vänner för livet, utvecklats som person och lärt mig jättemycket arbetsmässigt. De har satsat på mig genom att ge mig utbildning, rätt verktyg, låtit mig växa och sett till att min arbetsdag har flutit på på bästa sätt.
Jag kan rekommendera Framtiden som arbetsplats och de erbjuder det där lilla extra till personalen vilket gör att man stannar hos dem. Jag avslutade min anställning för att jag har börjat plugga, men hoppas kunna återvända efter mina studier om möjlighet finns.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.