Kommentarer till omdöme av Framtiden
8.3/10
Omdöme generellt
Jag har jobbat på Framtiden i ett par år och är väldigt nöjd med allt måste jag säga. Jag har träffat vänner för livet, utvecklats som person och lärt mig jättemycket arbetsmässigt. De har satsat på mig genom att ge mig utbildning, rätt verktyg, låtit mig växa och sett till att min arbetsdag har flutit på på bästa sätt.
Jag kan rekommendera Framtiden som arbetsplats och de erbjuder det där lilla extra till personalen vilket gör att man stannar hos dem. Jag avslutade min anställning för att jag har börjat plugga, men hoppas kunna återvända efter mina studier om möjlighet finns.
Jag kan rekommendera Framtiden som arbetsplats och de erbjuder det där lilla extra till personalen vilket gör att man stannar hos dem. Jag avslutade min anställning för att jag har börjat plugga, men hoppas kunna återvända efter mina studier om möjlighet finns.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.