Jobinside

Kommentarer till omdöme av Framtiden

Gå tillbaka till Framtiden
9.6/10
  
Framtiden 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Jag gillar Framtiden och dess sätt att arbeta internt med alla medarbetare men också externt. Man är mån om de anställda och ser till att varje individ utvecklas och mån om att kunder och konsulter får bästa möjliga service och bemötande. Jag har trivts väldigt bra på Framtiden men nu gått vidare mot nya utmaningar.
Tack Framtiden för min resa hos er!
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.