Jobinside

Kommentarer till omdöme av Ecolean

Gå tillbaka till Ecolean
8.1/10
  
Ecolean 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Mycket bra arbetsplats med högt tempo och mycket kompetent personal på golvet.Skönt att kompetens går före vän och familj förhållande.Här får man verkligen visa vad man går för,hög arbetsmoral på golvet..Jag trivs jättebra här efter att jobbat på företag innan där inkompetens verkade vara en merit och långa tungor på rätt ställe så kunde man glida runt utan att egentligen prestera ett skit.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.