Jobinside

Kommentarer till omdöme av Växa Sverige

Gå tillbaka till Växa Sverige
2.0/10
  
Växa Sverige 
   Anställd
för 3 år sedan
Omdöme generellt
Företagskultur hämtad från sen medeltid. Stor andel inkompetenta, lata, konflikträdda och frånvarande chefer. Ingen feedback o ingen pepp. Cheferna har möten med varandra 1-2 ggr i v. Vi har möte med vår chef 3-4 ggr/år. Möte med varandra får vi ha 1 gång per år.
Fördelar
Så länge du fakturerar mycket kommer ingen bry sig om vad du gör eller hur du mår. På gott och ont..
Nackdelar
Obefintligt ledarskap. Mellanchefer vägrar att beblanda sig med sina undersåtar. Trots att dessa knegare ser till att cheferna får lön.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.