Jobinside

Kommentarer till omdöme av Uppsala Veterinärmottagning

Gå tillbaka till Uppsala Veterinärmottagning
1.4/10
  
Uppsala Veterinärmottagning 
för 6 år sedan
Omdöme generellt
Rekommenderar ingen att söka anställning här. Det finns inget intresse av personalens välmående eller att skapa en trygg arbetsmiljö, enbart chefens och platschefens intressen gäller. Övertid är mer regel än undantag. Fackligt engagemang har enligt kollegor lett till stora utskällningar, det är säkrast att inte ha egna idéer eller åsikter om man vill behålla sin tjänst.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.