Jobinside

Kommentarer till omdöme av Vellinge kommun

Gå tillbaka till Vellinge kommun
7.1/10
  
Vellinge kommun 
   Lärare
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Utsedd till årets skolkommun 2014 vilket gör det ännu mer inspirerande att jobba här. Det känns som att vi lärare får ganska stor frihet i vårt arbete så länge man själv har viljan. Det finns ett tydligt kunskapsfokus och modernt tänk inom skolan här. Stämningen bland kollegorna är riktigt bra upplever jag det som och det finns utrymme för att komma med synpunkter. Kollegorna är stöttande och uppmuntrande och det finns alltid ett erfarenhetsutbyte och en prestigelöshet. Visst kunde lönen vara bättre men det känns som att det kan ljusna om bara samhället inser att vi lärare behövs! Den största nackdelen med att jobba här är arbetsbördan. Ibland så känns den övermäktig. På det stora hela en bra arbetsgivare! Det absolut bästa med att jobba här är ju barnen!
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.