Jobinside

Kommentarer till omdöme av Tidningsbärarna

Gå tillbaka till Tidningsbärarna
1.7/10
  
Tidningsbärarna 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Jobbet i sig kan vara väldigt roligt och speciellt på sommaren får man riktigt fina naturupplevelser.Arbetsgivaren däremot är inget att hurra för.Oerhört toppstyrt och ingen som helst förståelse för de anställdas situation och behov.Gör som jag säger annars får du gå attityd.Ingen möjlighet alls att påverka sin situation eller arbetsmiljö.Lönen är ingen hit med tanke på hur mycket som lastas på en utan att man får mer betalt.Det handlar om symboliska summor utöver ordinarie lön.Arbetskamraterna är toppen och roliga att jobba med.Vissa ansvariga på lägre nivå är helt ok att ha att göra med.Den högre ledningen som sitter i Malmö är totalt maktgalen och har inget till övers för dem som jobbar under dem.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 12 år sedan
bra sagt

Du måste vara inloggad för att kommentera.