Sökresultat för Karlskrona
Alla omdömen
Tidningsbärarna
2011-10-195 omdömen
Jobbat som tidningsbud sedan 2013. En ledning som fullständigt skiter i dig. Du blir påtvingad arbetsuppgifter som tar grymt mycket längre tid än vad du egentligen får extra tid för. Du jobbar i alla väder (även storm som klart är klassad som farlig). Du får ganska dåligt betalt med tanke på vilken slitgöra det är och vilka tider du jobbar. De förväntar sig perfektionism, medans de själva sitter inne på sina kontorer och har det varmt och mysigt. Du kan ha delat över 1000 tidningar, men gud ha nåd om du råkat slarva med ett par stycken. Du blir hotad med avsked direkt. Vissa är duktiga på att skicka ut varning utan någon vidare anledning. Lite som mobbning verkar det som. Jag har själv bevittnat hur pass lång tid en brevbärare tar på sig för att gå i samma trapphus som du själv går i. Du får springa upp med brev och tidningar och allt som allt ska det ta 2-3 minuter högst. Hiss som inte funkar... Lås som inte funkar... Slitna vagnar... Du blir sliten... Nä inget jobb jag rekommenderar, men är man i behov utav pengar som student så får man suga upp o jobba.
Telenor
2009-07-041 omdöme
Inget ställe jag rekomenderar..
Karlskrona kommun
2009-01-191 omdöme
Karlskrona kommuns personalpolitik lämnar mycket övrigt att önska. Det är lågt i tak. Ledningen vill i första hand ha personal som inte vågar säga något. Vill du göra karriär så måste du ha röd partibok och ----- -----. alternativt vara sambo med något av kommunalråden.
Blekingetrafiken
2008-09-202 omdömen
Stressigt men ok. Usel lön
LK Chark
2008-09-071 omdöme
Arbetsmiljön är riktigt dålig, lönen är skamligt dålig, man blir allmänt dåligt bemött när man tar upp problem.
Blekinge College och Yrkeshögskola
2026-06-130 omdömen
Blekinge tekniska högskola
2026-06-130 omdömen
Visa alla högsta betyg
Visa alla lägsta betyg