Jobinside

Kommentarer till omdöme av Tidningsbärarna

Gå tillbaka till Tidningsbärarna
1.1/10
  
Tidningsbärarna 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
I sin iver att förbättra leveranskvalitén genomför man ständiga förändringar som enbart medför försämringar för de anställda.
För ett antal år sedan fanns ambitionen att göra tidningsbudsyrket till mer ett arbete man kunde leva på, och därmed komma ifrån statusen som "extrajobb". Detta genom att man i möjligaste mån skulle erbjuda längre arbetstid. Idag går man på rakt motsatt håll. Man har minskat distrikten rejält, vilket för de flesta har inneburit inkomstbortfall på runt 50 000 per år!
Samtidigt kräver man hundra procent perfektionism hos buden, och lever inte buden upp till detta riskerar man ständigt varningar för minsta misstag.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.