Jobinside

Kommentarer till omdöme av Språkservice Sverige

Gå tillbaka till Språkservice Sverige
1.3/10
  
Språkservice Sverige 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Mycket dålig fysisk och psykisk arbetsmiljö, överdriven hög arbetsbelastning; total avsaknad av ledarskap främst beroende på att ingen i ledningsgruppen har någon utbildning, kompetens eller erfarenhet av tidigare arbete i respektive befattning. Slavlöner, mobbning och kränkning av de anställda är det som gäller på denna arbetsplats. Personalen får inte ens gå på toaletten i fred. Lögner och manipulation från chefernas sida manövrerar ut de anställda som är obekväma - bråkiga; många sjukskriver sig pga stress; vid sjuksrivningar läggs ansvaret för utförandet av jobbet på den arbetskamrat som sitter närmast den sjukskrivne, han/hon måste se till att samma mängd arbete utförs i alla fall. Otryggt, många "behovsanställda", timanställda istället för tillsvidareanställda. Underbara medarbetare - de flesta - men i det stora hela inte värt ens hälsa.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.