Jobinside

Kommentarer till omdöme av Språkservice Sverige

Gå tillbaka till Språkservice Sverige
1.0/10
  
Språkservice Sverige 
för 14 år sedan
Omdöme generellt
ingen möjlighet för utveckling, mycket stress, så mycket att folk blir sjukskrivna p.g.a. stress, otryggt att jobba - de flesta jobbar som timanställda, låga löner, usel personalpolitik, ens insats är inte uppskattad, man är hela tiden bevakad, avlyssnad, får inte gå på toan utan att fråga ledningen, och s.v.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 14 år sedan
jag har blivit ifrågasatt efter ett toalettbesök vad jag gjorde, känns sjukt att behöva berättat i detalj av man gjort på toaletten :S

Du måste vara inloggad för att kommentera.