Jobinside

Kommentarer till omdöme av Skandinavisk Opinion SKOP

Gå tillbaka till Skandinavisk Opinion SKOP
0.3/10
  
Skandinavisk Opinion SKOP 
för 14 år sedan
Omdöme generellt
Personalomsättningen på SKOP är riktigt hög och företaget annonserar ut möjligheter till jobb minst en gång varje månad. Gick dit på deras informationsträff och började jobba redan dagen efter. Har enbart negativ kritik om företaget:

- Med tanke på de orimliga kraven som ställs på intervjuarna är lönen riktigt låg.

- Cheferna på stället tycks ha haft en riktigt taskig uppväxt och beter sig därefter... otrevliga är de också. Samt trötta på allt och alla, de är ju trots allt runt 70 år och går snart i graven.

- Arbetsmiljön. Man sitter tillsammans med 6 andra i ett rum där det enda som skiljer en åt är blå väggar mellan borden. Detta leder till en hög värme i rummet, armsvett och högljudd nivå till den grad att det stundvis nästan blir omöjligt att höra vad intervjuobjektet säger...

Håller med ovanstående talare om att detta är ett jobb man söker enbart om man behöver pengar.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.