Jobinside

Kommentarer till omdöme av Prometera

Gå tillbaka till Prometera
1.1/10
  
Prometera 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Prometera är kommunal ägt som ägs av Öresundskraft och Kraftringen. Det bästa med att jobba här är de trevliga kollegorna och kunderna. Det som kan förbättras är personal politiken. Man pratar om högt i tak men synpunkter från medarbetare är inget man vill ha. Stämningen just nu är inte alls bra, pågående besparingar. Jag tror på det vi gör, men företaget hade mått bra av mer långsiktiga lösningar. Inget aktivt arbete med personalfrågor, oroligheter o otrygghet. Fredagsfrukost är en bra förmån.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.