Jobinside

Kommentarer till omdöme av neXus

Gå tillbaka till neXus
1.1/10
  
neXus 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Ny ledning kom in vid årsskiftet och på 7månader har 55 personer slutat. Ledningen är katastrof! Mobbing och utfrysning är okej, ledningen själva har "smeknamn" på varandra. Du får absolut inte komma med åsikter utan du ska bara göra som cheferna säger. Personalen har inget värde alls. Har aldrig blivit så dåligt behandlad efter jag sagt upp mig. Folk är sjukskrivna hela tiden, det är inte en trevlig arbetsplats där man blir lyhörd. Otroligt många mellanchefer, desto mindre "doers", ingen vet vad cheferna gör men alla är rekryterade av ledningen, kompisar och fd kolleger. Läs om Atea och Bisnode här på jobinside, då det är samma ledning så allt som står där är samma här.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 11 år sedan
Hehe, ja, man pratar gärna om dom 65 nyanställda som tillkommit. Eller var det bara 10 st

Du måste vara inloggad för att kommentera.