Jobinside

Kommentarer till omdöme av neXus

Gå tillbaka till neXus
3.1/10
  
neXus 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Märklig stämning på arbetsplatsen. Är du en "ja säjare" funkar nog arbetsplatsen för dig. Tyvärr är det mycket som inte fungerar med många mellanchefer som inte kan eller vill jobba. Då kommer också problemet med att vara nej säjare. Ha inte för hög arbetsmoral så passar du in bättre.
Det är viktigare att lägga upp bloggar på FB & LinkedIn än att faktiskt vara chef. Mycket snack och väldigt liten verkstad för ett företag som 2 ggr under 2016 lånade ihop pengar så löner skulle kunna betalas.

Ett företag som skulle kunna vara bättre, mycket bättre.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.