Kommentarer till omdöme av neXus
3.1/10
neXus
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Märklig stämning på arbetsplatsen. Är du en "ja säjare" funkar nog arbetsplatsen för dig. Tyvärr är det mycket som inte fungerar med många mellanchefer som inte kan eller vill jobba. Då kommer också problemet med att vara nej säjare. Ha inte för hög arbetsmoral så passar du in bättre.
Det är viktigare att lägga upp bloggar på FB & LinkedIn än att faktiskt vara chef. Mycket snack och väldigt liten verkstad för ett företag som 2 ggr under 2016 lånade ihop pengar så löner skulle kunna betalas.
Ett företag som skulle kunna vara bättre, mycket bättre.
Det är viktigare att lägga upp bloggar på FB & LinkedIn än att faktiskt vara chef. Mycket snack och väldigt liten verkstad för ett företag som 2 ggr under 2016 lånade ihop pengar så löner skulle kunna betalas.
Ett företag som skulle kunna vara bättre, mycket bättre.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.