Jobinside

Kommentarer till omdöme av InfoCare Service

Gå tillbaka till InfoCare Service
4.7/10
  
InfoCare Service 
för 17 år sedan
Omdöme generellt
ingen kommentar
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 17 år sedan
När jag läste ditt kära omdöme så känns det som om du är ca 35 år gammal, 2 barn och en gul villa. Troligen har inte du lyckats ta dig in på infocare eftersom brist på "snabbhet" som är ganska viktigt när man är servicebranchen. Allså att man inte tar 4 timmar för att reparerar en dator, utan högst 15min. Jag själv är 34 år gammal, och kan i många fall erkänna mig besegrad av en nyngre kandidat som är snabbare och har troligen hållt på med datorer & it teknik sedan Windows 95.

Du måste vara inloggad för att kommentera.