Jobinside

Kommentarer till omdöme av Gym- och Hälsostäd i Göteborg

Gå tillbaka till Gym- och Hälsostäd i Göteborg
0.1/10
  
Gym- och Hälsostäd i Göteborg 
för 15 år sedan
Omdöme generellt
sök vildrosens städ AB.. samma arbetsgivare, samma problem, samma situation. Jättedåligt. Rekommenderar inte att du söker jobb hos den arbetsgivare nada
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 17 år sedan
Verkar seriösa i början och skriver anställningsavtal men följer det inte. Härskar över sina anställda, bokstavligt talat. Betalar inte ut rätt lön, timmarna stämde inte med det man jobbat. Undvik att söka jobb hos dessa! Skumt också att de bytt namn flera gånger.

Du måste vara inloggad för att kommentera.