Jobinside

Kommentarer till omdöme av Europcar

Gå tillbaka till Europcar
3.1/10
  
Europcar 
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Biluthyrning är en bransch med väldigt små marginaler och det betyder i praktiken att det ofta är personalbrist och därmed väldigt stressigt! Stämningen är som regel relativt god men lönerna är låga.

Europcar är väldigt grundliga i sin anställningsprocess vilket lovar gott i teorin men verkligheten ser väldigt annorlunda ut, vilket leder till att många bränner ut sig. Jag fick ett mycket trevligt välkomnande men upplärningen och uppföljningen var mindre bra.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.