Kommentarer till omdöme av Europcar
3.1/10
Europcar
i
Årsta
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Biluthyrning är en bransch med väldigt små marginaler och det betyder i praktiken att det ofta är personalbrist och därmed väldigt stressigt! Stämningen är som regel relativt god men lönerna är låga.
Europcar är väldigt grundliga i sin anställningsprocess vilket lovar gott i teorin men verkligheten ser väldigt annorlunda ut, vilket leder till att många bränner ut sig. Jag fick ett mycket trevligt välkomnande men upplärningen och uppföljningen var mindre bra.
Europcar är väldigt grundliga i sin anställningsprocess vilket lovar gott i teorin men verkligheten ser väldigt annorlunda ut, vilket leder till att många bränner ut sig. Jag fick ett mycket trevligt välkomnande men upplärningen och uppföljningen var mindre bra.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.