Jobinside

Elkraft

Representerar du arbetsgivaren?

Elkraft - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor

Så här har Elkraft bedömts som arbetsgivare:

0.4/10

2 Omdömen

Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?

Alla omdömen

0.1/10
  
Elkraft 
för 10 år sedan
Omdöme generellt
Jobbade där på ekonomisidan och alla pratade illa om alla och hetsade en att tycka illa om de andra. Mycket dålig stämning, personalomsättningen talar sitt eget språk, man tillämpar management by fear och det gör att även personalen ställs mot varandra.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
0.7/10
  
Elkraft 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Arbetade på Elkraft Sverige AB under en tid som med försäljning mot företag. Vaggades från början in i en falsk trygghet där vi hade ett säljkrav som ingen under alla år hade uppnått. Det stod med i anställningsavtalet, vilket gjorde det väldigt lätt att låta folk gå. Man mätte sin aktivitet genom att skriva upp hur många samtal man ringt på en vecka. Fanns inget utrymme för nytänk eller egna ideer, det var enkom telefon vi arbetade med. Trots att syftet var att boka möten men kunderna var inte intresserade av det. på lönen hade vi en provision, en provision som var näst intill omöjlig att få. Vill genom den här hemsidan varna för Elkraft Sverige AB. Personalomsättningen talar sitt eget språk man tillämpar management by fear och det gör att även personalen ställs mot varandra. Dom flesta av mina gamla kollegor har tack och lov nya arbeten idag. En fin fasad men något helt annat när man är på andra sidan. Lurad är det alla blir.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?