Jobinside

Kommentarer till omdöme av SYNERGUS

Gå tillbaka till SYNERGUS
1.1/10
  
SYNERGUS 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Företaget rekryterar nästan bara juniorer utomlandsifrån som sedan hamnar i beroende-situation då de inte kan språket och inte känner till a-kassa, fackförbund osv. Man börjar ofta som obetald intern eller med mycket låg lön.

Lönen kommer sällan i tid. Tjänstepension är inget man kan räkna med. Ingen förskottssemester. Inga regelbundna utvecklings- och lönesamtal. Ständiga ändringar av IT-program och rutiner. Inga externa kurser, dock kan man utvecklas lite inom företaget tack vare mångfalden av uppgifter man kan försöka sig på. Gör ledningen fel skylls det på andra, tyvärr gör ledningen väldigt många fel. Mycket dålig struktur på företaget vilket leder till mycket stress, många sista-minuten-beslut och många fel. Nästan ingen möjlighet att påverka eftersom ledningen inte förstår och bara implementerar halva saker i eget intresse med fel prioritering på vad som behövs för företaget. Företaget grundades för 10 år sedan men måste fortfarande betraktas som ett start-up.

Mycket trevliga medarbetare dock tyvärr konstant dålig stämning pga extremt dålig ledning/ledningsförmåga/förståelse för medarbetarnas känslor.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.