Kommentarer till omdöme av Slash x
0.7/10
Slash x
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Känns onödigt att upprepa allt dåligt som tidigare sagts om denna arbetsplats men jag kan även skriva under det mesta.
Kan tillägga:
Jag tror ledningen njuter av att få sina anställda att känna sig dumma och förminskade. Ledningen borde förstå att dess beteende går ut över personalomsättningen, som är extremt hög. Men jag antar att klanka ner på andra ger ledningen mer njutning än företagets välmående och profit.
Det finns just nu 2 possitiva recentioner här och jag vet iaf en är skriven av en "mellanchef" som höll i rekryteringen och som på ett möte bad alla försöka motverka den negativa kritik på denna sida genom att skriva positivt här. Det för att hans jobb att rekrytera skulle gå enklare.
I stort sett allt som görs byggs på utdaterad teknik eftersom det inte ryms inom budget att bygga om och alltid är kortsiktigt tänkande som gäller
Kan tillägga:
Jag tror ledningen njuter av att få sina anställda att känna sig dumma och förminskade. Ledningen borde förstå att dess beteende går ut över personalomsättningen, som är extremt hög. Men jag antar att klanka ner på andra ger ledningen mer njutning än företagets välmående och profit.
Det finns just nu 2 possitiva recentioner här och jag vet iaf en är skriven av en "mellanchef" som höll i rekryteringen och som på ett möte bad alla försöka motverka den negativa kritik på denna sida genom att skriva positivt här. Det för att hans jobb att rekrytera skulle gå enklare.
I stort sett allt som görs byggs på utdaterad teknik eftersom det inte ryms inom budget att bygga om och alltid är kortsiktigt tänkande som gäller
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
för 11 år sedan
Känns onödigt att upprepa allt dåligt som tidigare sagts om denna arbetsplats men jag kan även skriva under det mesta.
Kan tillägga:
Jag tror ledningen njuter av att få sina anställda att känna sig dumma och förminskade. Ledningen borde förstå att dess beteende går ut över personalomsättningen, som är extremt hög. Men jag antar att klanka ner på andra ger ledningen mer njutning än företagets välmående och profit.
Det finns just nu 2 possitiva recentioner här och jag vet iaf en är skriven av en "mellanchef" som höll i rekryteringen och som på ett möte bad alla försöka motverka den negativa kritik på denna sida genom att skriva positivt här. Det för att hans jobb att rekrytera skulle gå enklare.
I stort sett allt som görs byggs på utdaterad teknik eftersom det inte ryms inom budget att bygga om och alltid är kortsiktigt tänkande som gäller
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.