Kommentarer till omdöme av Slash x
0.1/10
Slash x
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Användaren "Insidern" är förmodligen en insider i företagsledningen. Jag har mycket svårt att tro att en person som verkligen arbetat på företaget utanför ledningen skulle ge så fina ord om Slash x AB.
Under min tid på företaget avverkades projektledare på löpande band. De sa upp sig eftersom dom blev ålagda att utföra ett arbete som dom i realiteten inte fick mandat att utföra och blev kraftigt ansatta.
Vad det beträffar påståendet att man arbetar med den senaste tekniken så låter det misstänkt likt säljsnacket som användes och inte det som praktiserades i realiteten.
Slash x är en riktigt, riktigt dålig arbetsplats. Rekommenderas EJ!
Tack för mig
Under min tid på företaget avverkades projektledare på löpande band. De sa upp sig eftersom dom blev ålagda att utföra ett arbete som dom i realiteten inte fick mandat att utföra och blev kraftigt ansatta.
Vad det beträffar påståendet att man arbetar med den senaste tekniken så låter det misstänkt likt säljsnacket som användes och inte det som praktiserades i realiteten.
Slash x är en riktigt, riktigt dålig arbetsplats. Rekommenderas EJ!
Tack för mig
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Capio
1.4
Sjöfartsverket
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.