Jobinside

Kommentarer till omdöme av Slash x

Gå tillbaka till Slash x
0.1/10
  
Slash x 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Användaren "Insidern" är förmodligen en insider i företagsledningen. Jag har mycket svårt att tro att en person som verkligen arbetat på företaget utanför ledningen skulle ge så fina ord om Slash x AB.

Under min tid på företaget avverkades projektledare på löpande band. De sa upp sig eftersom dom blev ålagda att utföra ett arbete som dom i realiteten inte fick mandat att utföra och blev kraftigt ansatta.

Vad det beträffar påståendet att man arbetar med den senaste tekniken så låter det misstänkt likt säljsnacket som användes och inte det som praktiserades i realiteten.

Slash x är en riktigt, riktigt dålig arbetsplats. Rekommenderas EJ!

Tack för mig
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.