Jobinside

Kommentarer till omdöme av Slash x

Gå tillbaka till Slash x
0.1/10
  
Slash x 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Föregående personers vittnesuppgifter gällande psykisk misshandel och ständiga påhopp för saker som ej går att påverka på grund av dålig framförhållning och uselt ledarskap är riktiga.

-Otrevlig stämning på jobbet då anställda förväntas ta ansvar för ledningens missbedömningar.
-Envåldsstyre - lågt till tak och nära till dörren.
-Rutinmässigt utnyttjande av praktikanter och studenter!
-Organisationen saknar helt struktur och har en filosofi att försvinner en, så finns tusen åter." Vilket betyder kör slut på personalen och anställ ny.
-Saknar kollektivavtal och systematiskt struntar i att betala in pension samt helt saknar förmåner såsom friskvård eller pensionsavsättning om man inte själv aktivt påtalar det."
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.