Jobinside

OmsorgsCompagniet

Representerar du arbetsgivaren?

OmsorgsCompagniet - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor

Så här har OmsorgsCompagniet bedömts som arbetsgivare:

3.0/10

4 Omdömen

Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?

Alla omdömen

1.1/10
  
OmsorgsCompagniet 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Det enda som är bra på denna arbetsplats är kollegorna. Företaget styrs tyvärr utifrån tanken att bara tjäna pengar. Man pratar om omsorg med omtanke vilket inte betyder vare sig personal eller kunder. Tänk er noga för innan ni tackar ja till en anställning här.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
8.9/10
  
OmsorgsCompagniet 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Trivs mycket bra. Trevlig stämning, lätt att komma i kontakt med och finns inte rätt chef på plats så får man hjälp av annan. Blir lyssnad på, lätt att förstå strukturen. Insyn i verksamheten, känns väldigt genomskinligt på bra sätt.
Intresse för att hjälpa och stötta finns! Trivs ypperligt
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
0.1/10
  
OmsorgsCompagniet 
för 9 år sedan
Omdöme generellt
Psykosföretag!!! Akta ER!!! Helt störda lurar en på pengar, i lönen in går pengarna för ob! Cheferna har psykos och ringer och skriker om man inte kan jobba varje dag typ. Lurar sin "kunder" på pengar, falska budgets. Lita inte på dem!!!!
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
2.0/10
  
OmsorgsCompagniet 
   Boendestödjare
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Väldigt snåla, sätter absolut företagets vinst före kundernas behov och personalens väl.
Ger inte kunder de timmar de blivit lovade, och lägger ditt schema så du inte kan ta dig från en kund till nästa utan att bli sen, och kan på så sätt på så sätt klämma in fler kunder.
Lurar dig att arbeta, och ger dig sedan ingen lön.
Meddelar inte de anställda om rättigheter till ersättning, t ex vid övertidsarbete.
Gör avdrag på din lön utan att meddela varför.
Väldigt svårt att få svar på frågor.
Extremt dålig löneutveckling.
Kräver mycket av dig och ger ingenting tillbaka.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?