Jobinside

Kommentarer till omdöme av N-Kraft Bemanning AB

Gå tillbaka till N-Kraft Bemanning AB
3.3/10
  
N-Kraft Bemanning AB 
   Tidigare anställd
för 11 månader sedan
Omdöme generellt
Körde 40 mil för att upptäcka att stället jag skulle ställa min husvagn på var för litet. De sas att förtältet skulle rymmas. Att inte få dit husvagnen ens... El skulle finnas, men det fanns inte. Problem med anställningsavtalet, så fick påpeka att det som först uppgavs inte stämde. Bara åka 40 mil hem igen.
Fördelar
Bra på att snacka.
Nackdelar
Verkar inte ha koll på något. Allt skulle vara smidigt, men det här är långt under den näst osmidigaste arbetsgivaren jag haft att göra med.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.