Krucom - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor
Så här har Krucom bedömts som arbetsgivare:
2.3/10
1 Omdöme
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Alla omdömen
1
Omdöme
2.3/10
Krucom
i
Lund
för 13 år sedan
Omdöme generellt
Ledningen är väldigt trevlig till en början, men detta försvinner efter ett tag.
Kollektivavtal saknas. Stämpelklocka finnes. Jobba hemmaifrån endast i undantagsfall. Avsaknad av förståelse för privatliv. Till synes ingen tillit för anställda trots att man i regel lyckats anställa väldigt kompetent folk. Drar sig inte för att förolämpa personal och tillrättavisa offentligt. Inte högt till tak. Stundtals tryckt stämning. Lön under medel. Trots otroligt god lönsamhet är det snålt med förmåner, aktiviteter, personalvård och arbetsverktyg. Dock mycket krut på lokal och kontoret.
Bra stämning och sammansvetsning bland anställda, men hög personalomsättning.
Kollektivavtal saknas. Stämpelklocka finnes. Jobba hemmaifrån endast i undantagsfall. Avsaknad av förståelse för privatliv. Till synes ingen tillit för anställda trots att man i regel lyckats anställa väldigt kompetent folk. Drar sig inte för att förolämpa personal och tillrättavisa offentligt. Inte högt till tak. Stundtals tryckt stämning. Lön under medel. Trots otroligt god lönsamhet är det snålt med förmåner, aktiviteter, personalvård och arbetsverktyg. Dock mycket krut på lokal och kontoret.
Bra stämning och sammansvetsning bland anställda, men hög personalomsättning.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?