Jobinside

Kronofogden

Representerar du arbetsgivaren?

Kronofogden - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor

Så här har Kronofogden bedömts som arbetsgivare:

6.3/10

1 Omdöme

Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?

Alla omdömen

6.3/10
  
Kronofogden 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Kronofogden som arbetsgivare är en arbetsgivare som strävar efter att få en mångårig relation med sina medarbetare. Detta visar sig genom att myndigheten ger sina medarbetare alla förutsättningar att skapa balans mellan arbetsliv och privatliv genom generösa flextidsvillkor och andra arbetstidsförmåner så som exempelvis friskvårdtimme och friskvårdspeng. Att arbeta på myndighet innebär mycket frihet och eget ansvar inom givna ramat. Arbetsuppgifterna är varierande och utmanande och ställer stora krav och ger hög stimulans.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?