Jobinside

Kommentarer till omdöme av Isaksson Rekrytering & Bemanning

Gå tillbaka till Isaksson Rekrytering & Bemanning
9.4/10
  
Isaksson Rekrytering & Bemanning 
för 12 år sedan
Omdöme generellt
Hej
Jobbade för Isaksson under 6 månader i slutet av 2012. Jag var uthyrd som fastighetschef i Helsingborg. Efter 6 månader fick jag direkt anställning hos företaget som hyrde in mig. Allt har fungerat som jag förväntade mig, men lite bättre. Kanske hade det nästan varit bättre att fortsätta hos Isaksson.
Proffsig firma med trevlig attityd. Ira på kontoret i Malmö bryr sig verkligen om personalen och kunderna. Tveka inte ta jobb hos Isaksson om du får chansen hälsar // ÅreBjörnen
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.