Kommentarer till omdöme av Husqvarna Construction Products
0.9/10
Husqvarna Construction Products
i
Jonsered
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Jobba inte på detta företag om du vill känna uppskattning för ditt arbete du utför. Företaget är mycket gammalmodigt i utvecklingsprocessen och flera avdelningar lever efter starka strikta hierarkiiska metoder där chefens ord är lag. Underkastar du dig inte , oavsett hur galna beslut som tas, så blir du utfryst. Man lyssnar inte på erfarna och tekniskt insatta medarbetare utan kör över personalen i de flesta frågor. Att cheferna "ser bra ut" uppåt i ledningen är det viktigaste.
Atmosfären och stämningen inom företaget är överlag väldigt dålig, och då speciellt inom projektledningsorganisationen. Det är flera personer, väldigt duktiga medarbetare, som slutat det senaste tiden och det är märkbart att ledningsstilen inte är gångbar för ett företag på 2000 talet.
Man känner sig inte önskvärd på företaget och all energi sugs ut ur en. Jag vill be den som söker att tänka både en och två ggr innan ansökan görs till bolaget.
Atmosfären och stämningen inom företaget är överlag väldigt dålig, och då speciellt inom projektledningsorganisationen. Det är flera personer, väldigt duktiga medarbetare, som slutat det senaste tiden och det är märkbart att ledningsstilen inte är gångbar för ett företag på 2000 talet.
Man känner sig inte önskvärd på företaget och all energi sugs ut ur en. Jag vill be den som söker att tänka både en och två ggr innan ansökan görs till bolaget.
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.
Månadens högsta betyg
Novasis
9.3
Recipharm
5.1
Villa utsikten
3.8
Consid AB
2.1
Sympati AB
1.9
Visa alla högsta betyg
Månadens lägsta betyg
Sjöbruket AB
0.2
Cykelkraft Malmö
0.7
Brothers
1.3
Sjöfartsverket
1.4
Capio
1.4
Sympati AB
1.9
Consid AB
2.1
Visa alla lägsta betyg
Du måste vara inloggad för att kommentera.