Govido - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor
Så här har Govido bedömts som arbetsgivare:
6.3/10
3 Omdömen
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Alla omdömen
3
Omdömen
9.3/10
Govido
för 13 år sedan
Omdöme generellt
Jag har arbetat på Govido i snart ett halvår. Efter en diagnos som utbränd har jag svårt med stress och måste få lov att ta plats och bestämma själv vad jag ska hålla på med. Jag är grymt nöjd med min arbetsplats och mina arbetskollegor och kan varmt rekommendera den!
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
7.9/10
Govido
för 13 år sedan
Omdöme generellt
Jag började där som arbetstränare och var en fas 3are, men när jag var där fick jag lära mig nya saker, t.ex att göra latte, cappucino, mat, vad man ska tänka på etc etc.
Jag fick ochså jobba extra vilket var roligt eftersom man fick en slant för det och nu är man anställd där och jag trivs jättebra där och har inte träffat någon som har klagat=)
Jag fick ochså jobba extra vilket var roligt eftersom man fick en slant för det och nu är man anställd där och jag trivs jättebra där och har inte träffat någon som har klagat=)
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
1.7/10
Govido
för 14 år sedan
Omdöme generellt
Företaget är misskött ifrån grunden. Startade som ett socialt företag och kan idag närmast liknas med en fas3-fabrik. Under den tid jag var där hade jag problem med att få ett tjänstemannavtal med Unionen ( enda avtalet som godkändes var ett kommunalarbetarförbunds-avtal ), ville gå upp i tid ( men det fanns inga pengar ). Samtidigt som det nyanställdes och annan personal fick succesivt mer tid. Fick inga ordentliga verktyg för att sköta jobbet, som bildprogramm etc. Utan man fick förlita sig på ett annat företag ( i samma byggnad ) för sådana jobb. Arbetsledningen använde hela tiden argumenteringen att "företaget går dåligt". Men för att finansiera arbetsledares löner togs det in fas3 praktikanter
Dåligt
Neutralt
Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?