Jobinside

ELFA

Representerar du arbetsgivaren?

ELFA - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor

Så här har ELFA bedömts som arbetsgivare:

7.3/10

1 Omdöme

Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?

Alla omdömen

7.3/10
  
ELFA 
för 17 år sedan
Omdöme generellt
För det mesta ett bra och trivsamt företag att arbeta på. Hur bra eller dåligt det råkar bli är mycket beroende på hur bra och lyhörda chefer man råkar ha. Dåliga chefer brukar inte bli långlivade på ELFA, men det kräver att man som indvid engagerar sig, och påtalar det för chefens ledning. Jag råkar har förmånen att ha bra chefer, som jag trivs med, och som jag på sätt och viss varit med och valt ut. Är man ute efter att göra karriär så kan man göra det. Företaget är mellanlönsföretag, men man har en del andra förmåner som är värda en hel del.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?