Jobinside

Detur Sweden

Representerar du arbetsgivaren?

Detur Sweden - Anställdas omdömen om lön och andra arbetsvillkor

Så här har Detur Sweden bedömts som arbetsgivare:

0.6/10

2 Omdömen

Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?

Alla omdömen

0.6/10
  
Detur Sweden 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Auktoritär och aggressiv ledning. Avsaknad av kompetens kompenseras med ilska och irritation. Om något går fel är det alltid ditt fel, även om motsatsen går att påvisas. Löner långt under avtal. För att få jobb här måste du avsäga dig arbetsrätten: ingen övertidsersättning och en veckas semester på sommaren. Alla försök till konstruktiva förbättringar belönas med repressalier.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
0.7/10
  
Detur Sweden 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
Dålig ledning med auktoritärt tänk och hierarkisk organisation skapar stress och mycket dålig stämning. Man får bara ris aldrig ros bara smaka piskan och aldrig morot. Motivationen hos många blir då mycket låg när det dessutom är låga löner och få utvecklingsmöjligheter. Med Turkiska chefer skapas det ett mini-Turkiet där det delas ut varningar till höger och vänster så fort någon gör något fel eller kritiserar eller ifrågasätter saker. Detta skapar en stämning av att det lönar sig att slicka uppåt och sparka nedåt. Många i personalen som går med hukade ryggar. Har talat med flera personer som arbetat där tidigare och tyvärr verkar det sitta i väggarna. Rekommenderas inte.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?