Jobinside

Kommentarer till omdöme av Caterpillar Propulsion

Gå tillbaka till Caterpillar Propulsion
9.3/10
  
Caterpillar Propulsion 
för 11 år sedan
Omdöme generellt
En arbetsgivare som får alla sina anställda att vara med och påverka. Här är ingen hierarki, alla umgås med alla och kommer med idéer. Ett ställe att trivas må och ändå känna frihet. Min arbetsgivare uppmanar kontinuerligt till utveckling som är en viktig sak som glöms på många arbetsplatser nu för tiden. Vi skrattar och har kul alla ihop = resulterar i att vi alla medarbetare mår bra och utför ett super bra arbete! Bättre arbetsplats är svårt att hitta!
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.