Jobinside

Kommentarer till omdöme av Agda Lön

Gå tillbaka till Agda Lön
3.3/10
  
Agda Lön 
för 13 år sedan
Omdöme generellt
En arbetsgivare som varit otroligt bra på alla sätt om än något långsam och seg organisation. På senare tid har det dock blivit ny ledning som inte presterat alls och spridit dålig stämning och en oro och likgiltighet finns hos många. Utvecklas kan man om man har tur och jobbar på huvudkontoret annars är det svårt. Extremt tröga och fega mellan chefer.
Visa betygsstaplar Göm betygsstaplar
Dåligt Neutralt Bra
Lön
Möjlighet till utveckling
Ledning
Möjlighet att påverka
Arbetsmiljö
Medarbetare/stämning
Rekommenderas?
Kommentarer av besökare
Inga kommentarer ännu.

Du måste vara inloggad för att kommentera.